onsdag 1. september 2010

1 september

Endelig kan me offisielt kalla det haust. Eg likar hausten! Vertfall slik som været er no. Sol, men alikevel kaldt i lufta. Nydelig!

I dag har eg hatt fri. Eg har måla, vore på vaffelbesøk hjå Edith, henta symaskina hjå mamma og ordna litt på benken min. ♥


Denne muggen har mamma hatt ståande oppå kjøkenskapet sitt lenge. Eg tykkjer den er SÅ fin! I dag hadde ho oppryddning og sa eg berre kunne få den. Gjett om eg vart glad! Ho meinte ho ikkje hadde noko plass å setja den, men det skal jammen eg finna. ♥


Min wallsticker-debut. Tykte benken min vart nydelig med denne wallstickeren. Den kunne muligens ha vore litt lenger, men det vart flott uansett tykte eg!!


No ventar eg berre på stoff til sitteputa, så er benken min fix ferdig! Eg er foreløbig godt fornøyd. Så mykje finare ting kan bli med berre litt måling og dill.

Håpar alle har ein kjempeflott haustdag i dag! Eg nyt den!

6 kommentarer:

  1. So fine benken din vart dao! Eg ha heiilt dilla på wallstickers! Ska ha da pao soveromma her teinkte eg :) Flinke du e! :)

    SvarSlett
  2. sant'an vart? :) Blir nok fleire heime hjå oss og med tiden :)

    SvarSlett
  3. Jaha! Kjempefin! :)
    Eg ska sjao itte slike stickers i London teinkte eg :) Du faor senda ein sms om da e nåke du e pao leit itte ;)

    SvarSlett
  4. Sooo fine! Vart heilt superfint! ELSKA wallstickers eg og♥ Blir nok fleire med tiden :)

    SvarSlett
  5. So fine beinken vart! Syns da vart fint me svart skrift eg :)

    SvarSlett
  6. Ja, da vart bedre enn forventa :):) Gler meg slik ti'an e heilt ferdig og eg får sett'an inn... sjøl om da kan visst ta si tid..

    SvarSlett