fredag 18. februar 2011

Gledar meg

Berre ein dag til eg har bursdag. Eg gledar meg som vanlig som ein unge. :) I dag vert det rydding, vasking og kakebaking. Tenkte eg skulle legga ut eit bilde frå ståva vår oppe. Det vart ikkje klart til å feire bursdag oppe likevel, men me skal nok ha det kjekt likevel.


Fine fine fine ståva vår.


No blir det jobb i nokre timar, så er det helg.Guten min er allerede klar og påkledd i gangen, så eg må nok få opp farta her. :)

Skåpet vårt er nesten ferdig. Treng berre eitt strøk til - så er det FERDIGT. Det skal bli så godt. Har vore mykje arbeid med dette skåpet.


Ha ein strålande dag alle samman!! :):)

3 kommentarer:

  1. So fint det blir :)

    Ha ei fin feiring i måro :)

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Så koselig at du la igjen en kos kommentar hos meg, for da fant jo jeg deg også!:-)
    Kommer gjerne igjen hit!:-)

    Håper du får en flott bursdag imorra!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Bli fint i stova ja!!
    Gratulera masse med dagen din✿

    Gleda oss til i kveld:)

    SvarSlett