søndag 28. november 2010

Jula nærmar seg

Etter ein månad vekke frå bloggen - vekke frå pc'n i det heile - er eg tilbake.
Har hatt mykje datatrøbbel og med nokre veker avvenning vart det tiltak å starta på att med blogginga. Eg håpar det skal bli bedre framover.

Me kosar oss som nører. Bur enno i kjellaren og det ser ut til at me vert buande nede til etter jul vertfall. Ting Tar Tid..

Legg ut nokre bilder frå siste månaden og, ettersom det er lenge sidan eg har blogga..


Den fyrste frosten.

Alexander snikrar i garasjen.

Me har fått oss ei kjempenydelig teddykanin! Kjempelodden og god!

Feline heiter ho.



Jentene på besøk hjå Lars i Dalen.


I går pynta eg og Alexander til jul her heime. Er ikkje så stort areal å pynte her nede, men det vart jammen koselig likevel. Var så kjekt å få fram englane mine. har bestemt meg for at ein del av dei nok vert verande att etter jul og. Og kanskje vert det fleir med tiden og. Eg gledar meg som ein unge til jul. Eg er ein ektremt "julete" person. Det er verkeleg den flottaste tida på året!



Eg har nokre nissar og, sjølv om dei er i fåtall. :)




Eg skal komme sterare tilbake og eg tykkjer det er kjekt at det folk som har etterlyst blogginga mi, då veit eg vertfall at den vert lesen. (Ettersom de er så dårlig til å kommentera ;))

6 kommentarer:

  1. So kosle at du blogga atte :) fine bilder, og eg gleda meg te å sjao julepyntingen "live" :)

    SvarSlett
  2. Juhuuuuu :)
    Flinke no ♥ Fine englar!!
    Eg og GLEDA meg til jul ♥

    Natti ♥

    SvarSlett
  3. :) so skjønne englar..:)

    SvarSlett
  4. Awww! So kjekt å sjao bilde ao Felìne! Ser ut t at ho ha da fint, jah! c^^,)
    Åsso mao eg berre fao nevna at du hadde nåki nydlige engla!! ;D

    ...og ein utrule kosle blogg =)))

    SvarSlett
  5. kjempe fin glass engel! :)

    SvarSlett