onsdag 1. desember 2010

1. desember

Endelig er desember her. Må sei dei siste månadane har gått veldig fort, men alikevel har eg venta på juletida. Det er verkelig den beste tida i året. Julegavane er så og sei i boks. Det er så kjekt å handla julegavar!

Eg og Alexander hadde fotosession i går. Det gjekk ikkje heilt som forventa. Det er vanskelig å ta fine bilder, særleg når motivet blir lei etter to minuttar ;) Det vart alikevel nokre søte bilder. Tannlaus som han er ;)








Plutseleg oppdaga han at han hadde fått eit lite kutt på fingeren. Panikk!

--------

Alexander fekk adventsbok av onkel Richard. Jostein Gaarders Julemysteriet. Det vert lange kapittel, og eg hadde trudd Alexander kom til å verta lei av så mange sider uten bilder, men neida. Han sat heilt i ro og fulgte ivrig med. Eg må sei eg likte det første kapittelet godt og, så me gledar oss begge til å fortsetta i morgo.


Eg fekk min etterlengta Dolce Gusto i dag så i kveld har eg kosa meg med fantastisk kakao!


Håpar alle kosar seg like mykje med jula og adventstida som det eg gjer!

1 kommentar: