onsdag 15. desember 2010

Adventskos

Det har komme snø og me utnyttar det til det fulle. Lærte Sara og Alexander at det går mykje fortare å skli på pose enn på rumpa. Det var kjekt! "Det enkle er ofte det beste".





Gode venner.




Me har baka pepperkaker..


.. med maaasse melis og non-stop.





I helga var eg ute og laga snølykter og snømann med ungane. Trur ho mor tykkjer det er like kjekt med kram snø som det ungane tykkjer. :D



Fiiine lyslykta eg har kjøpt!


Så har eg og Alexander laga lussekattar. Er ikkje all verdens med julebakst her i huset. Er begrensa kor mykje julekaker me et her i huset. Vert ikkje store julebesøk her i kjellaren i år heller reknar eg med.

I dag var siste fridagen min før jul. Har fått handla inn siste rest av julegavane (manglar berre ein), så det er godt å væra i rute. No kjenner eg at eg kvir meg litt til hektiske jobbdagar før jul. Men GUD som eg gler meg til neste fredag. Ventar nok like mykje på nissen eg som det Alexander gjer. ;)

2 kommentarer: