lørdag 17. juli 2010

Bading, konkurranse og tannfe!

I dag har endeleg sola komme fram nok til at me tok oss ein tur på stranda. Det var beinkaldt i vatnet (tykte eg), mykje kaldare enn det var i Danmark. Så eg og Silje hadde konkuranse om kven av oss som la oss først. Den som tapte må spandera lunsj på den andre på kaffebaren. Eg vart skuldig ein lunsj..

Eg, Alexander og Therese åt der i går. Det var kjempegod mat. Elskar salaten med den heimelaga dressingen der. Nyyydeleg.

Mangoiste! Kjempegod!

Alexander likte isteen og.

Kjempegod salat og dressing! All skryt til Kaffebaren i Sogndal.

Hadde ikkje med meg speilrefleks'n i dag, så vart ikkje noko bra bilde. Men prøvde vertfall ta bilde av endene som sømde utanfor stranda i dag.


I dag mysta Alexander si andre tann, så no ligg han og ventar spent på tannfeen! Store guten min! ♥♥♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar