søndag 11. juli 2010

Resten av Danmarksturen.

I natt kom me heim att til fagre Leikanger, men eg må sei at eg allerede saknar Danmark. Gud for eit flott land. Kunne lett ha flytta dit om det ikkje var for at alle "mine" bur her. Hadde vorte litt for langt ifrå familie trur eg.

Ferien oppsummert:
Fredag: Avreise. Sov på båten til Danmark.
Laurdag: Framkomne til Danmark. Kjøyrde frå Fredrikshavn til Ebeltoft der me budde i eit flott feriehus. Var på stranda og bada etter me hadde vore ute og ete.
Søndag: Me var i dyreparken.
Mandag: Me var på Friheden Tivoli i Århus.
Tirsdag: Nokre av mannfolka var på gokart, medan resten gjekk og såg i butikkar i gatene i Ebeltoft.
Onsdag: Me var i Djurs Sommarland.
Torsdag: Me var i Århus på shopping.
Fredag: Me reiste ein liten gjeng på akvariet i Grenaa og gjekk litt i butikkar i byen etterpå.
Laurdag: Heimreise.

Det har alt i alt vore ein kjempeflott og innholdsrik ferietur! Kjempekjekt!! Det vert nok tilbake til Danmark att, ja!

Her kjem resten av bilda frå turen vår.

Djurs Sommarland.
Her er Mikal, Bente, Joakim og Geir oppe i Danmarks størse berg-og-dal-bane. Eg feiga ut. Denne vart for heftig for meg.



Akvariet i Grenaa
Manetar er fascinerande dyr.




Masse flotte tankar og fiskar. Nemo var der til og med.

Dory og! :)


Masse haiar! Dei var ganske scary!

Me gjekk i ein tunnel under vatnet i haibassenget.


Og Haiane sømde rett over oss.



Me såg på at dei fora haiane.

Her er me i Grenaa by. Flott by dette og.

Verdens beste hamburgar. Svær var den og. Dette er verkeleg den beste burgaren eg nokon gong har ete!


Me var inne og såg i kyrkja i Grenaa. Jammen flott der inne.
Kjempegammal altertavle.


Danmarks nest eldste bibel. Frå 1589.





Det var kjempeflott solnedgang i Ebeltoft siste kvelden vår der.



Den beste ferien eg har hatt på mange mange år. Takk til alle som var med på å gjera det til ein så flott tur! ♥♥

1 kommentar:

  1. Me og ha vore i datta akvariet:) kult med haiane!! Ser ut so de ha hatt ein super ferie ja!!♥

    SvarSlett