onsdag 14. juli 2010

Mitt svar på utfordringa.

Fekk denne utfordringa av Anita, så her kjem mitt svar:



Morgenens nedtur: Hadde ikkje teke ut brød frå frysen i gårkveld. I tillegg såg været ut til å bli dårleg.



Utenfor mitt vindu: Begynnar sola å gå ned. Det vart fint vær i dag alikevel!



På fjernsyn i går: Eg såg dei to siste episodane som er komt på nettet av frustrerte fruer.



Eg har på meg: Den fine nye toppen eg kjøpte på Zara i Århus. Og mørkeblå jeans.

I dag skal eg: Berre slappe av resten av dagen. Klokka begynnar å bli mykje, så det er ikkje stort anna å ta seg til.

Men eg vil heller: Kanskje eg bør gjere denne om til "Men eg burde heller": Rydda opp litt her og legga sammen kle.



I vinduskarmen står: Bla den (utruleg nok) ennå levande passionsblomsten eg fekk av Silje. Den har til og med vokst litt sidan eg fekk den!

I helga skal eg: Har ennå ingen planar, men håpar på fint vær og bading.

Morgendagens lykke: Eg håpar på fleire ungar, hus, heim og eit lykkeleg familieliv i framtida. (Men det ynskjer vi vel oss alle?)



Dette bilete har du aldri sett før: Mest fordi me tok det i dag. Beste godguten og meg!



Sender utfordringa vidare til
Therese


Eg og Alexander var med Therese og Celina til Sogndal i dag. Vart litt shopping og.
Kjøpte meg ei korg, eit teppe på tilbud på bohus (sterkt prega av Anita muligens?), ei lyslykt, ein A til Alexander og ei lite søt skål.



Pynta litt på veradaen

Trur eg må skaffa meg ein balje med sånne "middagsblomstrar" slik som mamma har. Så nydelige!!


Mamma fekk sjå den lille skåla eg hadde kjøpt meg i dag og fann fram diverse som eg skulle få arva etter bestemora og oldamora mi!

4 kommentarer:

  1. Nydeleg bilde av dg og Alex ♥
    Og jaaa, eg trur du e sterkt prega av meg, haha- me like:)
    Fint svar på utfordringa då:)))

    SvarSlett
  2. Hehe, du e mi største inspirasjonskilde. Du ska ta da som eit komplment. Eg elska stilen din!!

    SvarSlett
  3. Bra da Oline:) Tek da som eit superbra kompliment:)))

    SvarSlett