tirsdag 27. juli 2010

Sommarferien snart slutt..

Det er berre dagar att av sommarferien. Eg gruar meg litt til dei siste dagane eg skal jobba i barnehagen før eg ikkje har jobb der lenger. Veldig spent på om eg kjem til å få meg ein ny jobb snart.

Har vore litt rundt-om sidan sist eg blogga. På laurdag var eg i 30-årsdag til søte Silje. Det var kjekt og jammen er ho ein flott 30-åring! Vart lite bilder, men det var god mat og ein fin fest.

I går var eg og Alexander med Therese til Førde. Vart litt handling berre.

Ellers går det veldig mykje i måling i Norane for tida. Har fått gjort ferdig mykje, men det står og att veldig mykje. Eg gledar meg sånn til alt er ferdigt og me skal flytta innover.



Alexander ventar på maten sin i havnehagen i Førde.

Eg fekk kjempegod wok.


Litt småting frå Kremmerhuset. Utruleg at eg ikkje fann meg meir.

Føler eg har lite å blogga om for tida, men skal prøva å komma med meir.

1 kommentar: