mandag 31. januar 2011

Bakedag

I dag har det vore planleggingsdag i barnehagen, så eg og Alexander har baka i dag. Kjekt å kunna gjera noko ilag og no i oppussingstida. Føler det vert lite tid til å gjera ting ilag med Alexander, men i dag har me vertfall kosa oss.




Etter me hadde laga hvetebollar vart det pizzabollar til middag. Dei vart ikkje like vellykka, men eg har vel lært til neste gang..

I ettermiddag sette eg inn bilder i den fiiine fotoboksen min.



Fotoboksen er heilt fantastisk fin og lur.


I kveld begynte eg å måla det store vitrineskåpet vårt. Det vert kvitt (overraskelse!!). Det var vanskeligare å måla enn eg hadde trudd..
Ting Tar Tid.

Det begynnar faktisk å bli ordentlig heimekoselig i ståva vår no. Har fått ned møblane våre frå garasjen og eg har begynt så smått å pynta.



ENDELIG har eg fått benken min i hus. Den er så nydelig! Så har eg fått meg nytt bord. Kjempefornøygd! Det blir så fint hjå oss!

Eg er faktisk veldig overraska over kor fint det blir hjå oss. Det ser ut som ein heilt anna heim enn det gjorde då me begynte å pussa opp (no var veld et og meininga,men lell..).

I morgo vert det meir måling på skåpet og kanskje ein tur innover for å byta den fine lampa mi. Den er øydelagt allerede. hmpf.. :(

Ellers må de alle ha ein kjempefin kveld! (Kjempefint med kommentarar btw..)

5 kommentarer:

  1. Dei bollane saog go'e ut! Angra pao at eg las bloggen din no før eg ska såva. Vart so svålt'n, og da frista ikkje å stao oppatte... So utrule kosle de ha fått da oppe no!! Kjempeførandring siao ijaor!!! Datta bli heilt topp te slutt! :) me talast uansett imåro! NattiNatti :)

    SvarSlett
  2. De ha fått da sooo fint atte :)
    Og sånn fotoboks ønske eg meg og ;) Den såg knallfin ut!

    Gleda meg til i kveld!!

    SvarSlett
  3. Flinke du e! Eg e meget imponert, so fint di ha faott da! Gler meg ti å sjao! :) Ha di sett nåki dato fø naor di fløtte opp dao?

    SvarSlett
  4. Jammen har da vorte fint ja. No har no ikkje eg sett keleis da saog ut før dao, men reknar med da e store forandringa.

    Kos dikka ikveld da jenter :)

    SvarSlett
  5. Kan hende det kjem før og etterbilder når me er ferdige ;)

    SvarSlett