tirsdag 1. februar 2011

Muffins og eit bittelite innlegg

Her kjem eit bittelite innlegg før eg skal avgårde i klubb hjå Silje. Eg gler meg veldig kjenner eg, godt å sleppa å tenka på alt som skal gjerast med oppussing her heime for ein kveld og heller berre slappe av og kosa seg ilag med jentene. :)

I dag har eg måla på skåpet vårt i over tre timar og enno er det kjempemykje att. Må ha fire strøk innvendig og sikkert like mykje utpå. Litt av ein jobb, men det ser faktisk ut til å bli veldig fint. (Noko eg ikkje heilt klarde å sjå føre meg etter det første strøket i går kveld.)
Eg har og bakt muffins i dag. Dei falt godt i smak hjå mannane mine og etter middag. Hadde crispy chicken dinner kit til middag. Har aldri ete det før, men det var kjempegodt! Anbefallas. Utruleg lettvindt og god middag!


Muffins og det nydelige kakefatet eg fekk av Richard til jul. ♥♥



Ha ein kjempeflott kveld alle sammen.

2 kommentarer:

  1. So søtt kakefat dao:) Va ein kosle kveld i jaor :) Tiden gaor so alt fø fort på dessa kveldane vaore...:(

    SvarSlett
  2. mmmmmmmmmm muffins.....

    SvarSlett