fredag 25. februar 2011

Handla litt..


I dag har eg vore på bohus og handla litt. Var så mykje meir eg hadde lyst på der, men eg kunne ikkje ta heilt av heller..
Det er klart for jobb i morgon og, til tross for at eg ikkje er i form. Vondt i heile kroppen (forkjøla) og tykkjer MYKJE synd på meg sjøl. ;)


Kjøpte meg så fine fine musliskåler frå IB Laursen i pastellfargar.


Fekk tigga meg til nydelige roser av Anita i dag. Hihi... Du er så snill du svigerinna mi


Kjøpte meg eit skilt, ein sinkboks, lys og serviettar og. Alt havnar i eit skåp til me er klare oppe. Tenk så mykje fint eg kan ta fram att når alt er klart!


Me har vore i bursdag til finaste bursdagsjenta i dag! Tenk! 5 år gammal. Første gang eg traff ho var ho berre liten beibi! :)

Håpar alle har ein super kveld.

Klem Oline

4 kommentarer:

  1. So masse du ha shoppa deg :) Morro :)

    Va ei lykkeleg jenta som la seg i kveld, men ho ville ikkje ha snakk om at ho kom utav magen min for 5 år sidan ;)

    SvarSlett
  2. God bedring forresten , visste ikkje at du ikkje va i form :/

    SvarSlett
  3. Hei.

    Var selv på Bohus i dag, men bare for å titte. Nydelige skåler du fant.

    Gratulerer som 50 000 besøkende. Send meg adr din på jon-he@online.no så kommer en liten ting i posten om litt.

    Ha en fin lørdag.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Korselig at du har vært innom bloggen min:)
    takk for kommentar:)
    Hekling er ikke vanskelig når man har lært seg de ulike maskene,arti er det også.gleder meg til å se resultatet her,hvis det blir så du skal hekle ;)
    Flotte ting du har shoppet:)
    Ha en fortsatt flott Lørdagskveld.
    Klem Britt Irene

    SvarSlett