tirsdag 8. februar 2011

Te i nye ståva

I dag har eg fått brukt den fine tekanna mi for første gang då eg hadde tebesøk av Therese. Og det beste av alt var at me kunne sitja i den nye ståva vår! Det er verkelig nedtur å komma ned att i kjellaren etter å ha vore der oppe ei stund.

Ellers har det berre gått i måling her i dag. Småtten er kjøyrt til besteforeldre på overnatting eit par dagar imens eg skal på fagdagar i Oslo. Eg kvir meg veldig, men det er vel berre no fyrste gangen.. Går vel bra dette og.

Hilde Heimdal skal ta inn denne nydelige tunikaen no. SLIK ynsjer eg meg til bursdagen. Helst med underkjolen. Fiine fiiine tunika.



No vert det senga på meg. Tidlig opp i morgo. Får berre håpe eg kjem meg opp og når flyet i morgo tidleg..

Nattnatt alle sammen. :)

2 kommentarer:

  1. Go tur! Og takk fø eit kosele teselskap idag <3

    SvarSlett
  2. Eg ha lurt på å bestilla meg slike kjole og tunika og, vart heilt forelska <3
    Men usikker på farge- trur da bli svart ;)

    Go tur, går sikkert bedre enn du trur :)

    No e snart eg ferdige på jobb og ;)

    -Anita-

    SvarSlett