søndag 27. februar 2011

Nyt helga!


Eg må sei eg verkelig har nytt dagen i dag. Godis i dei nye fine skålene mine, loveharts (er det helst mannen og Alexander som er glad i) og full guffe heile dagen i heimen. Eg har vaska og rydda hus, laga lunsj og middag til mannfolka som har sett isamen kjøken, og styrt med mine huslige syslar.
Pappa og Geir er nemlig godt i gang med kjøkkenet no. Dei har fått sett opp skråget til alle skåpa på den eine sida. Og eg ER så fornøygd med kjøkenet så langt. Finaste diskeplata me får og! Elskar den! Kjem nok bilder seinare.


Eg har for første gang steikt biff i dag og fekk masse skryt av mannane. (Dei var vel einaste litt for gjennomsteikte, men det er sånn kokka likar dei. ;) Stolt over meg sjøl og må vel berre takke Arne Brimi for gode bifftips ;)

Fangene på Fortet har vorte sett på opptak her, så no vert det godis og tv resten av kvelden. Gledar meg til veka, så det vert litt roligare. I tillegg har eg fri til helga! Jejj!

Håpar alle har ein finfin kveld!

Klem

10 kommentarer:

  1. Bli sikkert sånn i klubben ja ;) Og det er den vetle skåla :)
    Bli morro å sjå kjøkenet ferdig!!
    Seriøst- e da første gangen du steike biff?? Ikkje da at eg steike so ofte, og i tilfelle helst strimle ;)

    SvarSlett
  2. Mmm- no fekk eg lyst pao biff! :) Da e eg flinke til og,å steika biff ;) hihi! So kjekt at du ha fri til helga dao! Blir med på bading laurdag dao jeddna?

    Fekk lyst pao lovehearts og eg! :P Nam!

    Klem

    SvarSlett
  3. så godt å få gjort litt, og gleder meg til å se hvordan det blir!

    så koselig at du ville være med på give awayen min!

    også må jeg jo bare si at du har et nydelig navn, minstedattera mi som snart er 1 år heter akkurat det samme:)

    ha en fin kveld!

    klem

    SvarSlett
  4. Ja, kanskje mi blir med på bading Silje. Trur nok Alexander hadde likt da masse (og hatt bruk for badetrening/symjetrening)

    SvarSlett
  5. Bli kjekt med klubb ja :) Du laga vel biff til oss neste gang du dao :)))

    Natti♥

    SvarSlett
  6. Hei:)
    Herlege bilder til å smile av:)

    Kjempe flott blogg med inspirasjon♥

    Takk for slike fine ord frå deg:)

    GOD NY VEKE:)

    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  7. Høyre rykte om at de ska ha same diskeplata so oss! Dao faor de verkele fiiinaste diskeplatao jah :) supernøgd me vaor! :) gleda meg te å sjao kjøkkenet! Og gleda meg te klubb på onsdag! :)

    SvarSlett
  8. Therese: Ekje samma so di ha. SER i alle fall heilt anleis ut. Vår e grå. Har samme golvbelegg so de har dao :)

    SvarSlett
  9. Gleda meg ti å sjao kjøkkene!! :)

    SvarSlett
  10. Åå? J.a so sa da va samma.. Jaja, uansett so blir da nok kjempefint :)

    SvarSlett