tirsdag 22. februar 2011

Nå skinner sola i vinduskarmen...

I dag er ein herleg dag. Eg har fri frå jobb og eg har ikkje så alt for mykje jobb hengande over meg heime heller i dag. (Burde jo ha måla istadenfor å blogga, men nokre prioriteringar må man ta..)



Sola skin og det er heilt fantastisk ver i dag og. Det har meldt dårligare i løpet av veka, så me får nyte sola mens me har ho. Eg ser så fram til vår! Gå ut uten å frysa, la Alexander få springe ute utan å ha på seg ein haug med tjukke klede... Det har vore nok vinter no tykkjer eg. (Sikkert mange skientusiastar som er ueinige med meg).


Eg fekk gavekort til bursdagen og, så i dag har eg handla meg bursdagsgave. Tusen takk for fine gaven, Mariell og Joakim ;)
Det vart denne flotte krona..


Og to søte skåler i forskjellig størrelse.

Kjempekjekt at du stakk innom bloggen min i dag. Enda kjekkare er det om du legg atte eit hei.

Ha ein superflott tirsdag!

9 kommentarer:

  1. hei:)
    du har en nydelig blogg:)
    Hjemmet ditt er virkelig koslig med masse delaljer,
    og det liker vi;)
    Jeg henger med på som følgeren din:)
    Ha en fortsatt fin dag:)
    *klem Anne Torill*

    SvarSlett
  2. Snille deg, takk for kommentar:)
    Og velkommen som følgeren min:)))))

    SvarSlett
  3. veldig fin gåve du fekk hjå Mariell og Joakim!

    SvarSlett
  4. så søte skåler :-) Klem Vilde

    SvarSlett
  5. Hei!
    Takk for koselig kommentar inne hos meg :)
    Nå har jeg kosa meg en stund med bloggen din :) Nydelig hjem du har, med mange fine detaljer :)
    Og gratulerer med dagen som var :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  6. Anonym; kjekt om du skriv navnet ditt når du kommenterar ;)

    SvarSlett
  7. Heisann, så koselig at du ville være med på giveaway! Så fant jeg denne herlige bloggen din også:)) Så fine ting du fikk for gavekortet:)
    Synes det har vært nok vinter ja.... Skientusiastene kan jo bare være på fjellet, så kan vi få vår her nede;)) Håper solen varer en stund, vil nyte den jeg også! Ha en nydelig uke, klem:)

    SvarSlett
  8. Hei!
    Så godt når sola skinner inn.. Fine bilder og veldig koselig blogg du har!

    Klem Linda

    SvarSlett
  9. Hei! Fine bilder, du har et flott hjem. Takk for titten, jeg kommer innom igjen, Klem fra Kine.

    SvarSlett