søndag 20. februar 2011

Bursdagsfeiring

I går hadde eg bursdag, og det var ein superflott dag! Alexander kom med pakke til meg om morgonen. Han hadde kjøpt parfyme til mamman sin - "HEILT sjøl". Hadde bestilt den på nettet sa han. :D


Jammen godt han visste kva eg likte då ;)


Før gjestene kom var Alexander med Geir og Pappa i garasjen for å snekkra. Han hadde med seg både verktøykoffert og snikkarbelte.

Eg hadde laga brownies, vannbakkels, marengs og ostekake. Browniesane og ostekaka var absolutt ikkje verdt å blogga, for dei vart særs mislykka. :( Dei vart gode, men ikkje akkurat vakre å sjå på..

Eg fekk så mykje fint!! Heilt fantastisk kor godt venner og familie kjenner meg, for eg var storfornøygd med alle gavane mine! Masse "dill" til hus og heim - det var akkurat det eg ønska meg. Søstra mi, Bente, strikka finaste gensaren til meg! Godt i desse minusgradene. I tillegg fekk eg to års abbonement på Vakre hjem og interiør av snillaste mamman og pappan!





Eg hadde ein heilt fantastisk fin dag i går - så tusen takk til vennerr og familie som gjorde dagen min super! :)
♥♥♥

I går sette eg opp pidestallen som eg har ordna på og. Hadde ikkje tlmodigheit til å vente til me kjem oss opp. Den vart så fin! Det meste har potensiale med litt kvitmåling.

Før

Etter



No skal eg kose meg med Anita sin pastasalat og ein kopp te. Litt sliten i kveld etterr gårsdagens festligheiter.

Ha ein strålande kveld alle saman!

13 kommentarer:

  1. Fekk ikkje vannbakels og slikt me dao altso???

    So masse fint du fekk..*misunnele* :)
    Og pidestallen vart jo kjempefin!!

    Kos deg me salat du♥

    SvarSlett
  2. Ja eg vil smaka :)))
    Det er heimelaga jordbærsaus ja, va meint å ha med som dessert til oss i dalen i dag- men so gadda eg ikkje likevel ;) Ein anna gong heller :)))

    SvarSlett
  3. Samme mønster som alex si?? Fargar???

    SvarSlett
  4. So fine dan pidestalltingen vart :))

    SvarSlett
  5. Ja, sant?? Mykje rart som kan bli veldig fint :):)

    SvarSlett
  6. hvor er ostekaka????

    SvarSlett
  7. Ja legg ut bilde av ostekaka :P
    Skal prøva å sjå om eg greie å få til ei posete ei :)))

    SvarSlett
  8. Gratulerer med dagen i går:)
    Så ut som du fikk masse fine gaver!
    Ønsker deg en fin mandag også!! Klem Vivian

    SvarSlett
  9. Eg e mektig imponert!! :) Men ke du bruka naor du ska maola øve? Eg ha kjøpt lakk ti ain kommode.. :-P

    SvarSlett
  10. Eg bruka berre oljemåling eg. Kvit lakk du ha kjøpt?

    SvarSlett
  11. gratulerer så mye med dagen på etterskudd!
    så mange fine ting du har fått!

    er ikke så vanskelig å sy lappeteppe syns jeg og jeg er nybegynner!
    klippet/skjærte ut like store firkanter og begynte å sy de sammen så det ble lange remser også sydde jeg remsene sammen.
    sydde bare et fleeceteppe under og brettet opp på siden og limte på en blonder på sømmen! voila et lappeteppe:) er utrolig dårlig til å forklare, men skjønte du noe av det? :)

    hvis ikke kan jeg prøve å forklare bedre en annen gang:)

    klem

    SvarSlett
  12. Eg ha kjøpt lakk pao Biltema:P E so kjidle å maola:P

    SvarSlett
  13. Pidestallen er lekker:)
    Og i fargen hvitt som ermin yndlingsfarge likte jeg denne godt:)
    *Anne Torill*

    SvarSlett