lørdag 12. februar 2011

Laurdagskveld og endelig fri!

No har guten min komt seg i seng ogme skal endelig setja oss ned og sjå film. No er det helg! Har vore på jobb i dag og, så det vert berre ein fridag. I morgon er det morsdag så då "reknar eg med" oppvartning. :p (Har ikkje heilt trua)

Fekk pakke i posten i dag og! Jejj!


Fine Velkommenskiltet.

Dårleg bilde.. Men eg fekk fine fine Madonnaen min i dag. Gledar meg til å setje ho opp. Ho skal sannsynlegvis stå på den nye hylla mi. Fekk nydelige hylleknektar i pakken min i dag og.


Denne kjøpte eg i dag. Tykte den var så fin. :) Passar nok på det nye kjøkenet vårt når det vert klart.


Ynskjer alle ei god helg. Legg att eit spor etterr deg dersom du err inne og les på bloggen min vel?





3 kommentarer:

  1. Sooo fin madonnaen var♥

    SvarSlett
  2. *spor*

    Søte Madonnaen:) Gog Helg Oline! Klem

    SvarSlett
  3. Moro at du vil være med på min give-away. Gleder meg til å kikke litt rundt her inne:)

    klem Jennifer

    SvarSlett