torsdag 24. februar 2011

Leitar og leitar...

Kanskje eg skal spørja dykk som les bloggen min om hjelp. Så kjekt når de legg att kommentar, då ser eg at det faktisk ER liv her inne ;)

Eg er på leit etter ein wallsticker med fin skrift og fin tekst. Den skal være ca 20cm høg, rundt 35 cm brei (kan være opp til 70 cm brei faktisk), må stå meir enn ei linje.
Forslag?

No er det straks jobb att. Me er trøtte begge to her heime og litt småforkjøla her på morgonkvisten. Kanskje det var litt vel dristig å gå tur i 10 minusgrader og forferdelig vind i går kveld? Det gjorde godt, så det var verdt det.. :)


Eit kort frå 1913 som låg i minneboka til oldemora mi. ♥

Veit de, eg er så shoppesjuk for tida! Det er så masse eg har lyst på. Skulle ønska eg hadde meir peng. Heldigvis err det ikkje så mange fine interiørbutikkar her rundt om, og nettbutikkar er litt lettare å unngå, men i går fekk Bohus inn igjen masse nye vårlige varer. Då er det ikkje berre enkelt å jobba overr gangen for dei ;)


God torsdag til alle sammen. Det er utruleg nok snart helg att! Hærregud kor fort tida går!!

Klem Oline

8 kommentarer:

  1. Skal du ha norsk eller engelsk tekst?
    Ebay veit du- myyykje billigare enn norske nettbutikkar ;) 80 kr ca med frakt for denne(60x27cm):
    http://cgi.ebay.com/WALL-ART-DANCE-RAIN-LIFE-QUOTE-DECAL-STICKER-/220738215555?pt=UK_Wallpaper&var=&hash=item791440759f

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Denne ca 110 kr(38x45cm):
    http://cgi.ebay.com/Wall-Quote-Art-Decal-Vinyl-Sticker-HOME-FAMILY-BLESSING-/250705669858?pt=UK_Wallpaper&var=&hash=item800f817258

    Eg kan senda deg masse lenker om du vil, men eg skal ikkje spamme bloggen din ;)

    SvarSlett
  3. Supert silje, men den kan vera max 20 cm høg. Leit meir, samme om det er norsk el engelsk, berre det er fint. :)

    SvarSlett
  4. Stiligt med da gamla kortet dao:) Da må du ta vare på !!

    SvarSlett
  5. Sara vart superfornøgd- med ALT. Men det beste var jo prompeputa :)
    Ho låg med ei trøye ho fekk i natt og resten hadde ho på seg i dagtidleg når ho for♥ Og pakke nesten alt det andre i kofferten sin..hihi! Kjekt når ho bli so fornøgd, for det er ikkje alltid ho bli:))

    SvarSlett
  6. So artigt dao Anita:) Såg Sara var knallfin i antrekket ho fekk av Stine:) (kommentera her eg :P)

    Du får logga deg på msn ein kveld Oline, so kan me surfe etter ebay-ting om du vil :)morro:)

    SvarSlett
  7. Ja Sara reiste i antrekket til Gol- va so krye atte♥

    SvarSlett
  8. Jeg leter også etter fine wall stickers, men må liksom finne akkurat DEN før jeg kjøper en.

    Og er man ikke ALLTID shoppingsyk når man ikke har masse penger da?!;-)

    Ha en herlig helg og tusen takk for mange fine kommentarer på bloggen min i det siste. Setter stor pris på de, men har ikke hatt mest tid til å lese så mange andre blogger:-(

    Klem fra størstepia

    SvarSlett