mandag 28. februar 2011

Yndlingsmiddag og skøyter

No sit eg med guten min som et kveldsmat og ventar på at han skal bli ferdig, dusja og komma seg i seng. Då vert det måling på meg igjen. Eg begynnar faktisk nesten å sjå enden no.. Lurer faktisk til tider kva me skal ta oss til med når alt er ferdigt. Oppussinga har jo nesten vorte ein livsstil for oss i snart eit år no. :p

I dag laga eg steikt ris med egg, paprika og skinke. Det er verkelig noko av det beste eg veit! Nydelig, og så enkelt!!



Etter middag reiste me ned på skøytebana ilag med Anita og ungane.


Alexander testa sine nye skøyter for aller første gang i dag. Det gjekk faktisk utruleg flott.


Det var kjekt å sjå at guten min kosa seg ilag med "filletanteungane" mine. Tvillingane var og superflinke til at det var første gang dei hadde skøyter på beina og! :)


I morgon har eg fri, og det gledar eg meg veldig til. Kanskje eg til og med skal unne meg å slappe av litt...? :)

Ha ein superkoselig kveld alle sammen som er innom. Kjekt om du legg at eit spor så eg veit kven du er.

Klem



4 kommentarer:

  1. hei hei,det ser kjempeflott ut hjå deg.du er flink.kjekt å gå innpå sida di åsjå berta

    SvarSlett
  2. Hei.

    Stekt ris er godt og sunt. Så koselig å gå på skøyter. Det er lenge siden jeg selv gikk, men moro er det.

    Jeg har ikke fått adressen din ennå. Send den til jon-he@online.no så kommer gaven i posten.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. Heisann ☺

    Du har vunnet giveawayen inne hos meg...!!! ;)
    (Send meg en mail med adressen din)

    Klemmer fra Malin Virginia

    SvarSlett