fredag 11. februar 2011

Hjem, kjære hjem!

Endeleg er g heime. Eg kom heim rundt eitt-tiden i natt, etter at flyet mitt ikkje kunne landa i Sogndal og eg måtte til Sandane, ta buss derfra til Sogndal og Haukåsen for å henta bilen. Måtte måka fram bilen min frå all snøen og før eg kom meg heim. Berre elendigheit. :p Godt eg hade kjøpt med meg lesestoff til flyturen.

Ellers var det veldig kjekt på fagdagar. Eg lærte nok masse så eg hadde nok god bruk for desse dagane på kurs. På kvelden på onsdag var me ute og åt, for så å reise på Oslo Icebar. Det var veldig fascinerande!

Fænsi drinkglas!


Isbilde inni isveggen.

Verdt å sjå!

Dagane gjekk i eitt så det var heilt fantastisk å legga seg onsdagskvelden.

Hotellsengene, hotellmaten og komforten var heilt fabelaktig. :)

Men jammen skal eg sei det var godt å komma meg heim i natt. Og kvelden i kveld skal gå til å ligga på sofaen og kosa meg og berre ikkje tenke på NOKO oppussing, stress eller kurs meir. Ny jobbdag i morgo..

Ha ein fantastisk kveld!

1 kommentar:

  1. ELSKA ice-bar ♥ Syns da va so kult ;) Me fekk slike sjølvlysande drinkar ;)

    Eg har ikkje laga sukkerpinnen sjøl nei- men anbefala pikekyssa ♥

    Snakkast vel kanskje i løpet av helga :)

    SvarSlett