lørdag 19. juni 2010

Alexander 5 år!!

På torsdag hadde Alexander bursdag og i går hadde han selskap. Kjempestas med 5-årsdag både for mor og barn :)




Me kom inn til Alexander klokka seks om morgonen med pakkar. Her er han godt fornøygde med sine Nerf-gevær. (Og litt trøytt i tryne i tillegg)

På ettermiddagen på torsdag var me på sommarfest i barnehagen. Her er Alexander og kompisen, Kristian.

Me åt pølser og kosa oss.

Alexander kasta risposar på boksar. Det var kjempemorro..

.... og til premie fekk han popcorn.

Alle ungane var så kjempeflinke til å synga!

Det var mykje kjekke gavar, men den kjekkaste denne kvelden var Bakugan som han fekk av Andreas.


Så kjekt å åpna pakkar!


Måtte prøva den nye redningsvesten og fotballen sin.

---

I går hadde me selskap heime hjå mamma og pappa på moene. Det var mykje bedre å ha det der oppe ettersom dei har så stor og fin hage som ungane å leika i.


Celina huskar.

Enda meir pakkar.

Den kjempeflotte spidermankaka som Anita hadde laga! Du er så flink, Anita!! Tusen takk!

I tillegg hadde ho laga denne søte kaka spesielt til Alexander. ♥♥♥

So flink å blåsa ut lysa!

Tuva, Vilde og Sara ventar på kaka.

Celina kosar seg.

Alle vart heilt blå på tunga av spidermankaka.

Den flotte jubilanten min! ♥

Her var ein anna godklump! Eg er heilt forelska!!

♥♥

Gutane tykte det var kjempestas med geværa som Alexander fekk til bursdagen sin.

Tuva og Vilde kosa seg og.

Ostekake, forsøk #2. Denne gangen gjekk det ganske bra.

Alexander er sliten på slutten av kvelden. Her viser han mo'far det fine nye verktøybeltet sitt. :)


Me har hatt ei kjempekoselig bursdagsfeiring på to dagar no. Så no skal eg slappa av og kosa meg med den nybakte 5-åringen min! ♥♥♥

1 kommentar:

  1. So flotte bilder! Ser ut so de ha hatt ei kjempefin feiring :)
    Synd me ikkje kunne ve dar, men me kjem med pakke ein dag!
    Og kakene var utruleg imponerande,eg sit med hakaslepp enda. Gaor da an? Anita er heilt utruleg flink!

    SvarSlett