lørdag 5. juni 2010

Min nye kjærleik..

No har eg fått lagt inn (endeleg) nokre bilde frå dei siste dagane. Det tek så lang tid at det er nesten litt kjedelig. I kveld er Alexander med mamma og pappa på hyttetur, så i kveld vert det innover ein tur til Therese og Jon Arne. Blir godt med ein kveld "fri".




Fekk ein haug med interiørblader av mamma her om dagen, så no plukkar eg opp idear til oppussing og mitt framtidige hus.


Min nye kjærleik. Eg er forelska allerede!


Gårsdagens fangst. Mckinleysandalar (som var heilt fantastiske), EOS lip balm med solfaktor, bikini fra Cubus og shorts frå vero moda, og sist men ikkje minst; eg fekk kamera mitt i går!! Jej!


Nydle dag i dag. Det tykte Alexander og.


Min kjekke nevø. Vesle gutn ha vårtn vaksn.


I dag har me våre på innflyttnings/bursdagsbesøk til Mariell og Joakim. Dei har fått det så fint og Mariell hadde haga til flott koldtbord.


Søte engelen!


Alexander og "mofar" tulla seg.


Marilyn Monroe var komt opp på veggen.


Bente hadde laga beste kaka!! Nammm!!

Ha ein strålande kveld!!

2 kommentarer:

  1. Kosa dikka i kveld! EOS lip balmen e supergod:))) Og vil tru du elska nya kamera ja- e herleg med speilrefleks=)

    SvarSlett
  2. Må prøva å setja meg inn i innstillingane litt her, men da e no berre skøj. :) Gleda meg ti å bli flink. hehe..

    SvarSlett