tirsdag 29. juni 2010

Klubb

I går var eg i klubb hjå Therese. Me vart servert god mat og kosa oss ilag utover kvelden. Vart seint i seng i natt, så vart ikkje tid til blogging.


Bordet hjå Therese var nydelig dekka!



Har fått navn på boka mi!

Middagen: skinke-kål-og risrett.

Dessert: heimelaga is-soufflé. Kjempenamm!

Therese hadde kaga nydelige sjokoladebollar og kanelbollar til oss!

Det var ein superkoselig kveld! Du er flink, Therese!
Gledar meg allerede til neste klubb, men det vert vel ikkje før i August.


Fekk meg desse superfine øyedobbane i går! ♥


Så har eg fått meg avleggar av pasjonsblomst frå Silje! Håpar håpar håpar verkeleg eg får den til slik at eg får blomstrar på den! (Eg er jo ikkje særleg flink med blomstrar, så dette vert ein utfordring.)
Tuusen takk, Silje!!

3 kommentarer:

  1. Va kjempekos i jaor :) får sjå om eg gidd å blogga litt i kveld eg og!!

    SvarSlett
  2. Ja, eg og syns da va so kosle :) :) Føles so leinge ut te august og neste klubb no, men juli gaor nok aaaltfø fort...:S

    SvarSlett
  3. Kjempekosle ja! :) Skel heller ordne ein ny blomst til deg om du ikkje klara denna Oline :) Eg ha masse knuppar på min att no! :)

    SvarSlett