lørdag 15. mai 2010

Nok ein flott vårdag!

I føremiddag var det kjempeflott ver ute, kunne gå i t-skjorte uten å frysa ein gang. Jammen godt at våren endeleg er kommen for fullt. No regnar det att i kveld, men me får håpe sola kjem fram att til mandag vertfall.


Laga meg vifter i dag. Har ikkje peiling på kva eg skal bruka dei til, men måtte no testa det ut. Tykte dei vart søte då.

Kjøpte meg jordbær i dag. Endeleg gode jordbær i butikkane. Namm!!


Var på grillings i Norane hjå Therese og Jon Arne. Maten vart kjempegod!


Ungane hadde kick på å sykla i dag. Celina var kjempeflink til å sykla på tohjulsykkelen sin!!


Sara var så fin i dag med skjørt og greier. :)


Me grilla marshmallows i dag og me ;)

Therese hadde laga supergode muffins! ♥

Fine Stine! :)

Minstejentene har lagt seg på golvet for å kvila seg litt. :p


Alexander fann ein bitteliten einsom vårblomst i grusen. ♥





3 kommentarer:

  1. Hatt ein fine dag ja=) Og huska eg dreiv å laga slike vifter=) Du får ta dei med deg på 17 mai og satse på masse vind!!

    SvarSlett
  2. Jammen dei virkakje skjønna du. trur eg måtte hatt ei nål å festan me istadenfor tegnestift. So eg får heller ha dei til pynt.. eller nåke slikt.. :p

    SvarSlett
  3. Ja må ha nål å festa med=) Du får ha dei i ein vase til pynt!!

    SvarSlett