fredag 4. mars 2011

Helg!

Etter ein hard dag skulle eg sette meg ned for å sjå om eg fann meg noko klær på nett (føler at slikt blir nedprioritert herr i oppussingstida), men det tek så lang tid! No har eg gitt opp og får ta att det prosjektet seinare. Tenkte eg måtte innom for å ønske dykk ei kjempeflott helg!




Min "home" har fått ny plass - no står den fint på den flotte skilleveggen i stova.

Finate guten då han berre var ein liten stump :)

Pottejenta! Satt inn i fine ramma og har fått plass på do.


Fekk gave i posten i dag av snille Mona Christin sia eg var besøk nummer 50 000 på bloggen hennas. Nydelig wallsticker som allerede er komt opp over ytterdøra.

Med dette vil eg ynskje dykk alle ei superflott helg. Håpar det blir mildt og sol heile helga.

Klem

4 kommentarer:

  1. Fine bilder :) Og da nydelege bilde av pottejentao :) Men syns ramma var litt slitt til å vera deg :P haha :)))

    God helg, me ser dikka vel søndagen rekna eg med♥

    SvarSlett
  2. Da e alt for mykje fine kle på Plommefin:) àla slik tunika du skreiv om tidlegare du hadde lyst på for eksempel..

    Ha ein god fastelavenssøndag:) Her har me pynta kvistar med fjær, og skal ete bollar med krem i dag ♥

    SvarSlett
  3. Åhh? Kanskje eg skal ta meg ein tur innom der ein dag. :):)

    Vart ikkje bollar på oss i dag. Heldiggrisane dikka som hadde da. Fastelavnsbollar e supergodt!!

    SvarSlett
  4. Va goe bollar ja:) litt kvalm etter to stk da:p

    Ja, hadde eg hatt peing ti da, so hadde eg glatt handla meg eit par antrekk dar ja! So masse fint:) Vart berre ein gensar so eg må byta til større str.. Kle hakje vårte prioritert i da sista helde..

    SvarSlett