torsdag 3. mars 2011

Jentekveld hjå Anita

I gårkveld var jentene samla i klubb att hjå Anita. Me kosar oss alltid så masse at tiden flyr så alt for fort.

Anita hadde laga englelys! Nydelige!!

Me fekk servert kjempegod kremostsuppe! Namm!!

Til dessert hadde ho laga sjokolademousse med heimelaga jordbærsaus. Heilt fantastisk!!




Utover kvelden vart det te og sukkerstang i dei nydelige GGkoppane hennas! (Misunnelig ;)

Gledar meg allerede masse til neste gang!

Kjempegla i dikka, jenter!

Håpar alle har ein kjempeflott kveld. No må eg til på mine målingsplikter. ;)

Klem

2 kommentarer:

  1. Søte du e♥

    Ser på bilda av kjøkkenet at eg ikkje har tatt noken av innredningen..jøsses. Men e jo ikkje akkurat so fint når me mangla noke på oppvaskmaskina heller :)) Er ikkje so god til å ta rom-bilder eg :)

    SvarSlett
  2. Søte Oline <3

    SvarSlett