lørdag 19. mars 2011

Nydelig laurdag!

I dag våkna eg av solstrålane mot gardinene påsoverommet. Fantastisk vær ute og eg var heilt vaken og opplagt og superklar for ein ny dag. :)
I gårkveld var eg i klubb hjå Therese. Det var kjempekjekt med den mest fantastiske maten! Ho hadde diska opp med ikkje mindre enn ein trerettars!


Til forrett fekk me bruschetta. Dei var kjempegode, med spekeskinke, salsa, ost og løk.


Middagen var heilt fantastisk! Det var løksteikt ris og pasta med biff og laks. Var verkelig ein nydelig middag! Og så fint ho hadde laga det til! Var som å væra på resturant.

NAM!


Til dessert fekk me heimelaga kvit sjokolademousse. Nydelig god, men ohh så mektig!
Du er jammen flink Therese!!

Takk for ein stårlande kveld jenter!

No skal me ut i finværet ei stund før eg må til på husarbeidet her. Må nyte det litt at sola strålar og smeltar snøen som kom i natt. :)

Ha ein superflott laurdag alle sammen, håpar de er like fornøygde som det eg er!

6 kommentarer:

  1. Like innlegg i dag♥

    SvarSlett
  2. Du greie heilt sikkert fint å laga da!! Eg e no ikkje flink å sy- og eg får da no til ;))

    SvarSlett
  3. Takk for i går! :) Var kos! ♥ God Helg til dikka:)

    SvarSlett
  4. Takk fur i går, silje. Va kjempekos. God helg ti dikka og.

    SvarSlett
  5. Tusen takk : )
    For en flott meny dere fikk : D Så hærlig ut!!
    Her skinner sola i dag, så da var det lett å stå opp klokken 07.00 ) Nå blir det frokost med nybakte rundstykker : ))
    Ha en hærlig søndag!!
    Klem Tove

    SvarSlett
  6. Så deilig det så ut!! Fikk helt vann i munnen her jeg:-)

    Du spurte meg her om dagen om hvor jeg anbefalte å reise - guri, det er så mange plasser at jeg ikke helt vet hvor jeg skal begynne:-) Tenkte å lage en sånn reiseserie på bloggen min, hvor jeg anbefaler forskjellige steder, så kan du jo følge med der, kanskje du får noen tips?!
    Bare å sende meg en mail på
    storstepia@hotmail.no
    om du vil spørre noe mer om reising altså, om dere har noen spesielle kriterier e.l.

    Ha en herlig ny uke!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett