tirsdag 8. mars 2011

Kosedag heime

I dag er både eg og Alexander heime. Eg kosar meg masse med å rydda og pynta oppe imens Alexander leikar seg så fint. :)

No har me nett ete kjempegode vafler til lunsj.


Alexander var så kjempeflink til å hjelpa til. Snart så eg kan setja han på vaflelaging på eigahånd...? ;)


Det vert berre finare og finare oppe i ståva. Har funnet meg eitt nytt bilderedigeringsprogram, så no har eg eksprimentert :)

Det beste av alt er at skåpet er ferdigt!! Og eg er så fornøygd!! Så nydelig det vart! Kjem før- og etterbilde seinare.
Eg har og fått opp den nye hylla mi over benken. Masse plass til fine saker. Elskar dei fine hylleknektane.
Her oppå står sølvfat og koppane eg og Geir fekk til dåpen i tillegg til min første sko spraya i sølv.

Eg berre elskar å holde på og styre og stelle oppe. Endelig begynnar det å sjå meir ferdigt ut (sjølv om det jo er mykje att enno).

Ha ein kjempefin dag alle. Legg gjerne att ein kommentar, alltid like koselig!

Klem

4 kommentarer:

  1. KJEMPE FINT :D

    SvarSlett
  2. Å, de vaflene så kjempegode ut!!!
    Og så flink gutt som hjelper til da!:-)
    Bare å lære de opp tidlig, vafler på senga er innen rekkevidde ser det ut til!

    FLott du hadde fått det i stua også forresten!:-)

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Takk takk, Mariell! Kjempekjekt å høyra! :)

    SvarSlett
  4. Så mange fine detaljer:) Lyst og fint, og skapet ble superfint:)

    Deilig med vafler:)

    Ha en fin uke videre:)

    Klem Lise

    SvarSlett