torsdag 17. mars 2011

Kvikk og opplagt!

I dag sto eg opp ekstra tidleg for å rekke å gjerre noko heime før eg måtte av gårde på jobb. Så i dag har eg hatt tid til ein lang god dusj, henge opp klær, sette på klær, støvsuge, ta ut og inn att i oppvaskmaskina og rydda litt i tillegg til alt det andre med matlaging osv som det pleier å væra om morgonen. Fantastisk å ha god til for ein gongs skuld. Til og med til til ein kjapp bloggings. :)


Det blir finare og finare oppe. Kjem litt og litt heile tida.

Det vart Førde istadenfor Bergen på tirsdag. Fann meg jammen litt diverse der og.


Fine fine krusa eg fann hjå kremmerhuset. Leitte etter lyseblå boksar som eg har sett hjå mange av dykk, men dei hadde dei jo ikkje att i Førde. :(


Har endelig kjøpt gardiner til kjøkkenet. Er veldig fornøygd med dei foreløbig, men eg hadde kjøpt feil type gardinstenger så det må litt ombytting til enno.
Godt at det er såpass klart oppe no at eg kan pynta pynta pynta. Eg elskar det! I ein hektisk kvardag gjer dette meg virkelig glad. ♥♥♥

Ha ein strålande torsdag alle sammen. Jammen er det snart helg att!

Klem

4 kommentarer:

  1. Så deilig det hørtes ut med litt tid til å rydde og ordne på morgenen! Har virkelig vært effektiv du!:-) Flott at alle er friske igjen også;-)!
    Så fine kopper du fant på Kremmerhuset - det er virkelig en av yndlingsbutikkene mine!!! Jeg klarte å karre til meg noen av de lyseblå og rosa boksene heldigvis, men de ble revet vekk fort her også!

    Håper du har en fin dag på jobb!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. So flinke du er dao :)
    Bli so fint av dikka atte :) Gardinene såg kule ut dao:)

    Ha ein fin dag på jobb!!

    SvarSlett
  3. Samme morgon som meg du da :)
    Sto opp kl 06.00, vaska 2 maskiner og hengde opp før eg for på jobb :) Støvsuga heile huset og la isammen kle. Mest effektiv om morgonen eg ;) Godt ke so e gjort. So fine gardiner du har kjøpt.

    SvarSlett
  4. Så flink og effektiv du er:) Deilig når man er så flink på morgenen:)
    Mye fint du har kjøpt deg:) Fikk ikke tak i de boksene jeg heller...de bør jo ta inn flere da... :)

    Ha en fin helg:)

    Klem Lise

    SvarSlett