mandag 23. august 2010

Avslapping i sofaen

I dag har eg målt fyrste strøket på benken eg fekk av mamma. Veit ikkje heilt kor fin den blir, er vanskeleg å måla med oljemåling oppå anna måling tykkjer eg. Det blir som det blir..

I morgon blir det nytt intervju og dei fire neste dagane vert det jobb i barnehagen på meg att. Gledar meg til å jobbe litt att, så eg vart glad då Ingebjørg ringde meg i dag og lurde på om eg ville væra vikar. Blir kjekt!

No skal eg setja meg ned i sofaen med ein kopp bjørnebær-te og ei bok.


Lenge sidan eg har lest bok no, men har høyrt mykje fint om denne boka etter at eg las "Idas dans". Bjørnebærte i fine koppen eg fekk av Alexander. ♥



Ha ein fortsatt finfin kveld alle saman!

4 kommentarer:

  1. Da saog sjikkele kosle ut :) boki e bra!! :)

    SvarSlett
  2. Hei.

    Hyggelig at du vil delta i min giveaway. Lykke til.

    Klem fra Mona C

    SvarSlett
  3. Så koselig at du er med i konkurransen min! Lykke til!

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei og takk for påminnelse om give awayen min ;)

    jeg bruker kvelden i dag på å skrive ned lapper så skal trekke i morgen. Tiden har rett og slett ikke rekt til enda ;)

    kos deg med te og bok!!

    :)

    SvarSlett