lørdag 7. august 2010

Handling i dag



I dag har eg vore på shopping. Var ikkje lenger enn til Kaupanger og Sogndal, men fann meg alikevel ein del fint.

Tre bilder, ein liten søt pose, ei bilderamma, ei lita skål og eit glas (Norgesglaset fekk eg av snille Berta.)

Dei hadde faktisk ein del veldig fine bilder på bohus i dag. Trur nok det vert inn att for å kjøpe fleire ein dag.


Englebilda mine vart og kjøpt på bohus. Fiiiine!


Eg blir so glad og fornøygd når eg har fått handla meg noko fint. Terapi for sjela. :)


Etter eg kom ut att tok eg målarkosten fatt att og målte lister.


Måtte nett legga ut bilde av noko Alexander tegna her om dagen på tegnebrettet sitt. Det er heile familien (Meg, han og Geir) som hjelper "mo'far" med å bera ved. So cute!!

5 kommentarer:

  1. So masse fint:) Nina hadde kjøpt seg slike bilder og ;) Trur jentene må ønske seg slike til jul- var so søte :)
    Fin tegning!!

    SvarSlett
  2. Ja, dei var kjempefine! Trur eg må kjøpa meg fleire. :)
    Det var vel ikkje den beste tegningen kanskje, men tykte den var kjempeartig :D

    SvarSlett
  3. So fine bloggen din e vårtn dao :) eg trur eg ha lagt opp eg :)

    SvarSlett
  4. takk fu da! :) naaj? kifu da? du va jo so flink ei stond!

    SvarSlett
  5. So kjekt at du har lagt deg til so følgar dao. Bilda var kjempefine ja.

    Og so fint det var bilde på headeren din.

    Ha ein fin kveld.

    SvarSlett