mandag 16. august 2010

Barnepass, fine sommardagar og måling.

Etter at eg var ferdig i barnehagen på onsdag har dagane gått til barnepass og måling stort sett. Me er no ferdige med vindfanget i Norane. Det går jo verkeleg framover. Begynnar å tykkja at det blir fint der inne no. Torsdag, fredag og i dag har eg passa vesle Jacob. Var siste dagen i dag, eg kjem til å sakna han sånn. Verdens sjønnaste liten tass på 1,5 år. Får håpe eg får passa han at.


Alexander ha storkosa seg som liksomstorebror.


Sjønnaste! ♥


I dag har me leika med vatn her ute. Alexander tykte det var stas å laga hånd og fotavtrykk.


Alexander så kry over å ha redda ei fluge frå å nesten drukna.
---

i går rydda eg i boden for å få plass til utemøblane og trur du ikkje eg fann att eit nesten fullt eksemplar av den beste parfymen i verda (som har gått ut av produksjon). Heldige meg!

Emporio Armani - Night ♥


Håpar alle nyt seinsommardagane med sol og varme, for snart er det slutt og hausten kjem snikande. Men for å væra ærlig så gler meg meg til hausten og. Sitta under eit varmt pledd med tekoppen i handa og nyte den friske haustlukta. Ja - eg gledar meg.

3 kommentarer:

  1. så koseli at du hiv dæ me på give awayen min , sånn at æ finn nye blogga her inne :D
    Ønske dæ en flott tirsdagskveld!

    Klæm Trine

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det! Kjekt at du stikk innom :)

    SvarSlett
  3. Hei Oline. Dette var en flott side! Vi håper du kan passe Jacob ved en annen anledning også. Han savner deg, Alexander og Nybø bhg. Snakkes.

    Oss alle tre :-)

    SvarSlett